پرهام پرهام ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

پرهام و دنیای تازه

پرهام همیار پلیس!

1391/5/5 18:47
نویسنده : مامان پرهام
696 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

1- امروز  با پرهام سوار تاکسی شدم. کل مسیرمون حدود 3 دقیقه طول کشید و پرهام 2 دقیقه از این بازه ی زمانی رو به هشدار دادن راننده گذراند: هی کمربند رو می کشید و می گفت: کمربند بیبند! آقا پلیس جییمه نکن!خنده بیچاره آقای راننده!ابرواز توی اینه نگاهی کرد و گفت: ماشاللا حواسش به همه جا هست!خوشمزه

2- امروز پرهام اجازه پیدا کرد توی کلاس بازی ابی اش شن بازی کنه!

 

شن بازی

3- توی مهد امروز سوار ماشین کنترلی مورد علاقه اش هم شد!

پرهام راننده!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

هدیه جووووووووووووووون
6 مرداد 91 12:55
سلام ماشالا به داش پرهامم افرین پسر باهوش
معصومه عمه پرهام
6 مرداد 91 17:26
بووووووس واسه همیار کوچولو دستور کیک فنجونی ها رو تو ادامه مطلب وبم گذاشتم.
پارمیدا
6 مرداد 91 23:40
افرین خاله جان که این قدر قانون و مقررات واست مهمه.خدا کنه این فرهنگ سازیا جواب بده و در اینده این خلاء فرهنگی که الان خیلی ازار دهنده است جبران بشه.
مامان ارمیا
7 مرداد 91 9:40
سلام عسلم. خوب همیار پلیس شدی.
رویاهای رنگی
7 مرداد 91 15:35
با سلام خدمت شما دوست عزیز من قبلا هم واسه شما پیغام گذاشته بودم برای اتاق کودک خوشحال میشیم به ما سر بزنید و مارو به دیگر دوستان مشهدی معرفی کنید. ما برای منازل، اتاق کودک ،اتاق خواب،مهد های کودک کار کردیم و نمونه کارها موجود است. منتظر شما هستیم با تشکر
مامان زهرا نازنازی
8 مرداد 91 8:58
سلام خانومی خیلی وقت بود اینجا نیومده بودم یعنی مدتی میشه از دنیای مجازی دور شده بودم ماشاالله پرهام جون حسابی آقا شده خدا حفظش کنه
الهام مامان پرهام
9 مرداد 91 20:36
سلام مامانی
یعنی عاشق این حواس جمعی این فرشته کوچولوها هستم
پرهام گلم رو ببوشید
مامانی با اجازه پرهام جون رو لینک پرهام خودم کردم خوشحال میشم شما هم اینکارو کنید


سلام من قبلا شما رو لینک کرده بودم!
نیلوفر عبادتی
10 مرداد 91 14:08
ای جان چقدر نمکی شده... کلی خندیدم اومدم اینجا روحیم عوض شد
مامان رها
11 مرداد 91 15:46
سلام عزیزم چقدر دلم تنگ شده بود برای این پرهام عزیز و دوست داشتنی آفرین به این همیار پلیس کاش همه آدمهای بزرگ مثل این بچه ها وظیفه شناس بودند.
شهرزاد مامان حسین
11 مرداد 91 17:52
ای جونم. چه پسر قانون مداری
فرشته مامان امين رضا
12 مرداد 91 11:42
اي جانم بااين حواس جمعش