پرهام پرهام ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

پرهام و دنیای تازه

پرهام و کی روش!

1391/2/21 16:30
نویسنده : مامان پرهام
589 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

چند روز پیش پرهام عکس جناب کی روش-سرمربی تیم ملی فوتبال- رو توی روزنامه دید و با شوق و ذوق فراوان به من گفت: مامان شیکل دایی محدود!چشمک(یعنی ایشون شبیه دایی محمود اند!)از خود راضی

با بابای پرهام به عکس نگاه کردیم دیدیم بچه مون درست می گه.

پرهام و کی روش!من فکر می کنم درک شباهت چهره ها توانایی جالبیه و جای کار کردن با بچه رو داریم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان ارمیا
23 اردیبهشت 91 10:33
ای خدا. باهوش. خرگوش. خصوصی
مامان آريا
23 اردیبهشت 91 11:22
یاس ها عطرشان را از بوی تن تو به عاریت می گیرند. شبنم، گل واژه اشک های توست ای شقایق دشتستان صبوری؛ ای هم آغوش پروانه ها؛ ای صفای گل سرخ؛ ای نرگس عشق؛ ای اقاقیای محبت؛ تو شمیم گل محمدی و رایحه گل نسترنی. مادر، تو از همه گل ها زیباتر و از همه آنها خوش بوتری، در سالروز یاد تو، عطر همه گل های شکفته را نثار وجودت می کنم. روز مادر مبارک
محمدحسین عشق جاودان
23 اردیبهشت 91 12:04
آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل، تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد.روزت مبارک عزيزم
فهیمه مامان پرهام
23 اردیبهشت 91 16:20
انقدر این شکلی ام ...اِ اینجا چرا شکلک شرمندگی نداره؟؟؟؟؟ داشتم می گفتم؛ که بهتر فعلا" فقط سکوت کنم و تبریک بگم: کدامین گل زیبا را به خاطرت هدیه کنم که وجودت عطر تمام گلهاست... روزت مبارک
فهیمه مامان پرهام
24 اردیبهشت 91 7:58
کامنتم در مورد رمز رسید؟؟؟؟؟


نه!
مامان امين رضا
24 اردیبهشت 91 8:00
سلام ماشااله به اين هوش تبريك به بابائي براي معلم نمونه شدن رزومادربرشماهم مبارك
مامان رها
24 اردیبهشت 91 16:11
سلام عزیزم روزتون مبارک ماشاالله به این هوش و زکاوت آقا پرهام
هدیه جووووووووووووووون
24 اردیبهشت 91 20:04
سلام زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است ، سـرچشمه محبت و الطاف داور است بهر صفا و لطف خدا عشق مظهر است ، بعد از خدا به سجده بود زآنکه مادر است . . . روز مادر گرامی
مامان محمدرضا
25 اردیبهشت 91 14:03
سلام آفرین به این گل پسر باهوش .آپم
مامان گیسو جون
26 اردیبهشت 91 4:10
ماشاا... به این هوش صدقه بده گلم براش خصوصی داری