پرهام پرهام ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

پرهام و دنیای تازه

جشن تولد 2 سالگی پرهام

1391/2/5 14:40
نویسنده : مامان پرهام
3,649 بازدید
اشتراک گذاری

 

کیک تولد 1

به نام خدا

پرهام ما هم 2 ساله شد و به گروهی پیوست که خوردن بعضی چیزها دیگه براش ممنوع نیست!چشمکچون دقت کردید بیشتر هله هوله ها و ادویه ها و ...برای زیر دو سال ممنوعند! به هرحال 29 اسفند ماه سال قبل! پرهام پا توی 3 سالگی گذاشت. جشن تولدش رو مثل سال قبل با تدابیر امنیتی! روز 2 فروردین ماه توی منزل پدری من-تهران- گرفتیم. همه بودند فقط جای ساجده ی عزیزم خالی بود. ایشاللا سال بعد پیش ماست. به امید خدا. همه ی مامانها دعا کنند ساجده پیش مادرش برگرده.

عکس های جشن رو ریحانه خانوم-دخترعموی پرهام- و فیلم ها رو محمدآقا- پدر ارمیا- گرفتند. با تشکر از هر دو.

چند تا عکس کوچولوی مجاز رو می گذارم!

1- کیک تولد: ما سال قبل وقتی مشهد بودیم کیک رو سفارش دادیم. امسال من به دلایلی اهمال کاری کرده و به دلیل رودربایستی با پدرم که سال قبل زحمت کیک رو کشیده بودند کیک رو سفارش ندادم! آقا حالا شب عیدی کی برای ما کیک سفارشی می زد؟ شانس اووردیم که کامپیوتر آقای قنادی پیش پسردایی من برای تعمیر به امانت بود! همون کامپیوتر و همزمانی اتفاقی حضور هرسه ی ما-من و بابای پرهام و حسن اقا پسردایی ام- باعث شد که با هزار ترفند اقای قنادباشی راضی بشه تک و تنها روز تعطیل بیاد و برای ما یه کیک ساده بزنه! همون عکسی که بالای صفحه می بینید!

2- من یکی از شمع ها رو گذاشتم توی کیک. پرهام هم خواست بعدی بگذاره شمع رو گرفت و هی ذره ذره فشار داد توی کیک شمع بیچاره تا کمر توی کیک بود! بعد هم اونو چرخوند و حسابی سوراخی درست کرد!

کیک تولد2

3- من و بچه ها! از راست: من- ارمیا-علی-پرهام-محمدرضا-سارا

 

بچه ها

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان ارمیا
23 فروردین 91 8:56
سلام. چه عجب بالاخره آپ کردی. دلمون تنگ شد.
رعنا(مامان سیما سادات)
24 فروردین 91 12:44
سلام ساله نوتون مبارک.امیدوارم ساله خوبی پیشه رو داشته باشید.تولد دو سالگیه پرهام کوچولو رو هم بهتون تبریک می گم.
محمدحسین عشق جاودان
24 فروردین 91 16:43
سلام .دست و هورا تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک عزيز دلم الهي هزار سال زنده باشي .موفق و سربلند مامان گل اين روز قشنگ که بهترين روز واسه پدر و مادراست رو تبريک ميگم الهي سالهاي سال در کنار هم اين جشن رو بگيرين
مادربزرگی برای تمامی فصول
25 فروردین 91 3:48
ای جان تولدش مبارک قربون اون آردی شدن پست قبلش جیگرشو ماشالله
عمه
25 فروردین 91 20:35
الهی فدات بشم تولدت مبارک قشنگ من فدات بشم انشاءا... همیشه در کنار پدر و مادر مهربونت زندگی خوب وخوشی را سپری کنی می سپارمتون به خدای مهربون
مامان گیسو
25 فروردین 91 21:32
سلامممممممم دوست گلم خوبی؟ مبارککککککککک الهی 120 ساله بشه دستتون درد نکنه مامان مهربون کیکشم خیلی قشنگه معلومه خیلی خوشمزه است
مامان ماهان
27 فروردین 91 8:26
به به تولدت مبارک پرهام جونم الهی 120 ساله بشی چه کیک خوشگلی و خوشمزه ای تولد تولد تولدت مبارک بیا شمعها رو فوت کن تا صد سال زنده باشی
هدیه جووووووووووووووون
28 فروردین 91 17:49
سلام تولدت خیلی مبارک پرهامم الهی 121 ساله بشی امیدوارم سالهای سال با مامان بابا به خوشی زندگی کنین
مامان نيروانا
5 اردیبهشت 91 8:08
تولدت مبارك باشه خاله جون همكاراي من بهم ميگن "باز مدرسه ش دير شد". ماماني خوب ميدونه اين يعني چي. يعني كه ببخشيد دير به تولدت رسيدم. اميدوارم عمرت با بركت باشه و هم در طول زندگي زيستن و هم در ارتفاعش پرواز كني عزيزم