پرهام پرهام ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

پرهام و دنیای تازه

پدرخوانده ای به نام پرهام!

1393/11/9 9:34
نویسنده : مامان پرهام
1,296 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

دیروز صبح پرهام: مامان شماره ی نیکا مشعوفی رو داری؟

من:فکرکنم شماره ی مامانشو دارم.

پرهام: می شه الان زنگ بزنیم می خوام با نیکا صحبت کنم.

نیکا مشعوفی رو که یادتون هست همون دختر نازی که سال قبل محبوب پرهام بود! امسال از مهدشون رفته. چون خونه شون رو عوض کردند.

راضی اش کردم که بعدازظهر زنگ بزنم چون احتمالا اون موقع مهده. بعدازظهر ساعت 4 منو مجبور کرد که تلفن بزنم.با مادرش صحبت کردم و گفتم که پرهام می خواد با نیکا حرف بزنه. حالا حرف زدن پرهام با نیکا:

سلام.....سکوت.....سلام....سکوت.....ببین نیکا تو با نیکا نصراللهی دوستی؟.....سکوت و قدم زدن های سریع و جلوی اینه خود رو برانداز کردن! .....ببین نیکا تو با نیکا نصراللهی چی کار کردین؟.....از خودت با نیکا نصراللهی به من بگو......ببین از خودت با نیکا نصراللهی با صحبت کن!....ببین تو با نیکا نصراللهی چی کار کردید؟...هیچچی! آهان هیچچی....باشه خداحافظ و تق!خندونک

فکر کنم نیکا بیچاره اونور سیم از ترس این بازجویی منجمد شده بود!خندونک

بعد راه رفت و گفت: هیچچی! هیچچی!عینک

و بعد به من گفت: مامان اینا رو بنویس:

نیکا مشعوفی با نیکا نصراللهی هیچ کاری نکردند با هم. پرهام می خواد بدوند که نیکا نصراللهی با نیکا مشعوفی هیچ کاری نکردید؟ پرهام: نیکا نصراللهی؛ بنیامین؛ بدون که بنیامین! نیکا مشعوفی با نیکا نصراللهی هیچ کاری نکردند. هیچ وقت با هم به پایگاه ما نیومدید!

ریحانه جون!(مربی پرهام در مهد) من و بنیامین با ارسلان و ایلیا ما می خواهیم نیکا نصراللهی رو به خودمون بکشونیم! یعنی باهاش دوست بشیم!

نیکا نصراللهی! با پسرها دوست باش!چشمک

این نامه با مدادرنگی سبز نوشته شد. بعد پرهام برش داشت و.گذاشتش توی کیف مهدش!

ماجرا از این قراره که پرهام توی مهد یه پایگاه خیالی درست کرده و یارگیری می کنه! به نیکا نصراللهی گفتند ایشون نپذیرفته! پرهام حدس زده که هنوز ارتباطاتی بین او و نیکا مشعوفی هست که مانع پیوستن نیکا به پایگاه پرهام می شود!خندونک

ماجرا رو که شب برای امیر تعریف کردم گفت: به به چشم ما روشن!درسخوان

پسندها (2)

نظرات (7)

محمد
9 بهمن 93 10:12
سلام بروزم با مطلب : "با وسواس گرفتن بچه چه کنیم؟"
فری خش دار!
10 بهمن 93 7:34
هه هه هه! دوس دارم قیافشو موقع حرف زدن با تلفن می دیدم! اصلا می دونین چیه؟! منو بهش معرفی کنین بهتون قول می دم به هیچ دختر دیگه ای نگاه نکنه
فری خش دار!
10 بهمن 93 7:36
راستی قالب نو مبارک یه کار جالبی که می تونین بکنین اینه که قالب وب خودتونو با وب پرهام ست کنین! نه اینکه کاملا مثل هم باشه، یه شباهتی به داشته باشه، مثلا رنگ ؛)
مهتاب
11 بهمن 93 16:34
ای جانم خاله جون علیرضای منم توی مسابقه عکس شرکت کرده میشه بری بهش رای بدی؟ یه دنیا ممنون اینم لینکش http://photo.ninisite.com/Showphoto.aspx?vid=2015011122090505397
مهديه
11 بهمن 93 20:49
چقدر باحال!
شفیعی
14 بهمن 93 20:18
ایوووول! چقد باحال...خوشم میاد از بچه هایی که بزرگ تر از سن شون حرف میزنن!!! خیلی خوشم میاد...!!! ایشالا موفق و پیروز باشه...و باشین!