پرهام پرهام ، تا این لحظه: 14 سال و 11 روز سن داره

پرهام و دنیای تازه

بن تن و پرهام

1393/5/6 0:18
نویسنده : مامان پرهام
912 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

پرهام داره بن تن می بینه.  یه دختره هست که دخترعموی بن تن باید باشه  که همش باهاش کل کل می کنه. به پرهام گفتم: اسم این دختر چیه؟ پرهام فرمود: کبرا! زیبا  گفتم : نه بابا اسمش کبری که نیست خارجی باید باشه. فک کنم گوبن باشه....چند دقیقه بعد پرهام گفت: ببین مامان هم من اشتباه گفتم هم تو! اسمش گومنه! ...و این رو چند بار تاکید نمود! محبت

دیروز بنیامین- دوست مهد پرهام- رو با مادرش به خونه دعوت کردیم. ساعت 3 عصر تا 6 اینجا بودن. با هم بازی کردن ولی پرهام بیشتر رئیس بازی درمی اوورد. به من گفتن موقع خوراکی خوردن برامون سی دی لاک پشت های اینجا! رو بزارم. گذاشتم. 2-3 دقیقه نگاه کردن بعد خوردن و نوشیدن و تماشاکردن رو  بی خیال شده رفتن شمشیر و تفنگ برداشتن و شروع کردن به جنگیدن!تعجب

این عکسی از بچه های کلاس پرهام در مهد سحرناز. ردیف بالا از راست: نبکا مشعوفی محبوب پرهامه! بعد آنیتاست بعدی آقا پرهام بعدی هم نیکا نصراللهی که اونم دوست دیگر پرهام. بعدی آریا برزین. منظورم بیشتر ثبت تصویری از نیکا مشعوفی بود! به قول شهرزاد جون پرهام خیلی باسلیقه است چون نیکا هم خوشگله هم باهوشه. جالبه که مامانش هم شهری ماست.

 

پسندها (5)

نظرات (6)

مهسا خانوم
6 مرداد 93 22:41
عزیزم.فدااااااااات خوشگلم
بابا
10 مرداد 93 19:34
من هیچوقت از دنیای بچه ها " نتیجه گیری " نمی کنم !!! .
مامان پرهام
پاسخ
متوجه منظورتون نشدم!
مامان ارمیا و ایلمان
12 مرداد 93 11:16
ای جانم. خوش سلیقه. خیلی ماهه این نیکا جون. مبارکه.
مامان پرهام
پاسخ
بله دیگه خاله
بانو
13 مرداد 93 12:03
سلام با شب ادراری کودک خود چه کنیم؟ www.banoo.ir/post/894 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
narjesi
13 مرداد 93 17:07
Na man faghat y modate toolani dargir boodam!dg kam peyda shodam!
بابای گل رخ
13 مرداد 93 20:06
دنیای بچه ها خیلی ساده تر و بی ریاتر از اون چیزیه که ما درک می کنیم . البته ما هم زمانی این جوری بودیم اما در گذر زمان و رشد کم کم از دستش دادیم و برای دلداری خودمون اسمش رو گذاشتیم " کودک درون " ! . خواستم بگم اگه پرهام با کودک دیگه ای دوسته ، این دوستی نه به خاطر خوشگلی و باهوشی ، نه به خاطر همشهری بودن مامانش با مامان ! و نه به خاطر سلیقه پرهامه ! . پرهام با بعضی دوست تره چون دلش این طوری می خواد ! ؛ از بعضی هم دورتره باز هم به همین علت . در دنیای ساده بچه های ما ، مفاهیم دنیای ما بزرگترها ( خوشگلی ، باهوشی ، پول دار بودن ، قدرتمند بودن و ... ) جایگاهی نداره ؛ همه چیز خیلی ساده است و بی دلیل ! کاملا فطری و بدوی ! . اگه در مورد این دنیای ساده و بی آلایش بر اساس معیار های خودمان قضاوت و نتیجه گیری کنیم ، راه اشتباهی رو رفتیم ! . با عرض معذرت باید بگم که اون خانم مربی هم با وجود ارتباط مداوم با بچه ها طرز تفکر درستی از روابط کودکانه نداره ! . البته اگه جدی حرف زده باشه ! ، چون افرادی که مدام با بچه ها سر و کار دارند هم همیشه بین دنیای بچه ها و دنیای بزرگ تر ها در نوسانند ! !! توی این دنیا هیچ چیزی رو نباید جدی گرفت ! .
مامان پرهام
پاسخ
نه اصلا حرف خیلی جدی نیست! پرهام به دو تا نیکا توی کلاسشون خیلی ابراز علاقه می کرد- البته خب طبیعتا از نوع کودکانه- جالب بود برامون که از آدم خاصی خوشش اومده همین! و خواستم یه عکسی از ایشون توی وبلاگ باشه. وگرنه منم کاملا با شما موافقم.