پرهام پرهام ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

پرهام و دنیای تازه

پرهام در کنار بزرگان فیزیک

1393/4/18 21:41
نویسنده : مامان پرهام
1,078 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

تهران که رفته بودم تصمیم گرفتم با هم کلاسی های قدیمی ام بریم دیدن دکتر بهار. با بچه ها تماس گرفتم و یه عده ای از نزدیکانم رو هماهنگ کردم. به درخواست دوستان به آقایون هم گفتیم که البته کسی نیومد! دوست داشتیم دکتر گلستانیان رو هم ببینیم و چون همسر ایشون بیمارند بهتر دیدیم دکتر گلستانیان تشریف بیارن منزل دکتر بهار. خلاصه روز 29 خرداد 5شنبه به منزل دکتر بهار که توی یک برج قشنگ با محوطه ای عالی بود رفتیم. آزاده درزی عزیز زحمت کشید و از طرف همه دو تا هدیه ی خوشگل گرفت دستش واقعا درد نکنه چون عالی بودند. چند تا عکس هم گرفتیم. صلاح ندیدم عکس ها رو بگذارم چون احتمال می دم بعضی ها راضی نباشند. فقط برشی از یه عکس رو اینجا می گذارم.

پرهام کنار دکتر بهار و دکتر گلستانیان. دو مرد بزرگ که منت زیادی بر سر فیزیک ایران دارند. سایه شون مستدام. امیدوارم پرهام شبیه این بزرگ مردان روزگار بشه.

 

 

این عکس رو پرهام گرفت. راستش منو با عکاسی اش شرمنده کرده بود! هی می گفت دکتر اینور دکتر اونور...اینجا خوب نبست اینجا خوبه....دکتر گلستانیان و دکتر بهار هم با مهربانی بسیار حرفش رو گوش می کردند. اول سه تایی ایستاده بودیم که پرهام گفت باید جدا جدا بایستیم! عکسی که با دکتر بهار گرفته دستش لرزیده!

پسندها (10)

نظرات (5)

الهه رستم زاده
21 تیر 93 12:40
خوش بحالتون که هنوز دوران دانشجوییتون رو فراموش نکردین وگاهی سری به اون دوران میزنین....من مطمئننم که پرهام هم یه دانشجوی نمونه ودر نهایت یه آدم موفق میشه
مامان پرهام
پاسخ
ممنونم و امیدوارم.
بابا
22 تیر 93 11:54
اگه امکانش هست عکس های رو که گرفتید برای من هم ارسال کنید . با تشکر sh8116@gmail.com
مامان پرهام
پاسخ
سلام قرار بود چند تا عکس خوب ابرومند بگیریم که خیلی نشد اونهایی که هست رو براتون می فرستم.
مامان ارمیا و ایلمان
23 تیر 93 9:01
وای که چقدر دلم می خواست من هم میومدم. همش دلم اونجا بود. ایشالله دکتر بهار و دکتر گلستانیان همیشه سلامت باشن.
مامانی
14 مرداد 93 23:53
داستان عکس گرفتن پرهام باحال بود خیلی خندیدم.
پدر کیا رضا
6 مرداد 94 16:07
آفرین به همت شما .مدتی بود که دلم هوای این عزیزان رو کرده بود .از این که سالمند و سر حال خیلی خوشحالم امید وارم در فرستی چشم ما هم به دیدارشون روشن بشه.