پرهام پرهام ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

پرهام و دنیای تازه

نظرات (5)

مامان ارمیا و ایلمان
18 بهمن 93 9:16
ای جیگرشوووووووووووووووووو.
فری خش دار!
18 بهمن 93 15:56
یه خبر خیــــــــــــــــــــــــــلیـــــــــــــــــــــــــــ خیـــــــــــــــــــــــلیــــــــــــ خووووووووووووووووووووووووووش!!!! قراره چن وخ دیگه ما رو ببرن تفنگ بازی!!!!!! آخ جوووووووووووووووون! البته تفنگ بازی نیس! تفنگ واقعی می دن دستمون! احتمالا کلاشینکف! هوررررراااااااااااااااااااااااااااااا!!!!! فقط حیف پادگان نمی برنمون می برن هنرستان نظامی (((( اونم همش یه ساعت آخه من نمی دونم هنرستانم شد جا؟!!!! این برای درس دفاعیمونه! مثل اینکه برای ما از پسرا آسون تر می گیرن ((((( من می خوام خودمو بزنم به در و دیوار!!!!! مگه ما چی کم داریم؟! من چه گناهی کردم آخه اصن من می خوام برم سربازی!!! چرا واسه دخترا سربازی نمی ذارن؟! پس فردا تو مملکت جنگ شد مگه این پسرای دست و پا چلفتی کافین؟!!!!!!!!! یه سوال!!! می گن تو بهشت آدم هر دعایی بکنه برآورده می شه! من اگه برم بهشت بعد دعا کنم پسر بشم، پسر می شم عایا؟؟؟؟!!! تمام ذوق و شوق من برای بهشت رفتن همینه!!! البته چیزای دیگه هم هس ولی خدایی این یکی خیلی بهم انگیزه می ده
مامان پرهام
پاسخ
ایشاللا که دعای خیر شما برآورده می شه
فری خش دار!
19 بهمن 93 14:26
خدا از دهنتون بشنوه
مامان پرهام
پاسخ
منظور؟
دلارام
22 بهمن 93 17:40
نوشته های قبلی رو هم خوندم، به بچه ها هم نشون دادم قبل از آزمون آزمایشی المپیاد.ماشاالله هزار ماشاالله خییییلی بچه ی نازی هستن پرهام خان! قشنگ روحیه ی ما رو بالا برد! انشاالله همیشه زیر سایه ی شما و پدرش و همه ی کسانی که دوسش دارن، سالم و شاد باشه! زود زود پست بذارین ازش لطفااااا...
مامان پرهام
پاسخ
پس حتما مدال طلا رو بردید دیگه!
فری خش دار!
27 بهمن 93 15:26
مشخص نیست؟! انشاالله میرم بهشت و آرزو می کنم پسر بشم و برآورده میشه! کجاش نامفهوم بود؟!
مامان پرهام
پاسخ
oh yessss!